REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
§ 1. Postanowienia wstępne
1. Niniejszy dokument określa zasady przeprowadzania oraz udziału w programie lojalnościowym skierowanym do klientów sklepu internetowego justinn.pl
2. Użyte w dalszej części dokumentu pojęcia należy rozumieć w następujący sposób:
I. Konto – konto Uczestnika w Sklepie, prowadzone na podstawie Regulaminu Sklepu,
II. Organizator – Mateusz Uklejewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą JUSTMAT MATEUSZ UKLEJEWSKI, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 5562786190,
III. Program – akcja promocyjna o charakterze programu lojalnościowego, polegająca na przyznawaniu klientom Organizatora, dokonujących zakupów za pośrednictwem, dodatkowych korzyści, uregulowana w Regulaminie,
IV. Punkty – wirtualne jednostki rozliczeniowe działające w obrębie Sklepu przypisane do Konta, naliczane w związku z Transakcjami, podlegające wymianie na towary, zgodnie z Regulaminem,
V. Regulamin – niniejszy dokument,
VI. Regulamin Sklepu – regulamin dostępny pod adresem https://justinn.pl/content/8-regulamin,
VII. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem justinn.pl,
VIII. Transakcja – zakup towaru w Sklepie, zgodnie z Regulaminem Sklepu,
IX. Uczestnik – osoba uczestnicząca w Programie Lojalnościowym, która jest Klientem w rozumieniu Regulaminu Sklepu i posiada w Sklepie konto, o którym mowa w Regulaminie Sklepu,
X. Voucher – bon podarunkowy w postaci fizycznej lub wirtualnej o określonej na nim wartości pieniężnej, podlegający wymianie na towary w Sklepie.
3. Uczestnicy mogą kontaktować się z Organizatorem za pośrednictwem następujących danych:
II. adres e-mail: sklep@justinn.pl
II. adres korespondencyjny: ul. Stanisława Wachowiaka 5/28, 88-100 Inowrocław.
§ 2. Uczestnictwo
1. Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne.
2. Uczestnik przystępuje do Programu poprzez dokonanie odpowiedniej dyspozycji w ustawieniach Konta i akceptację Regulaminu.
3. Uczestnik może w dowolnej chwili zrezygnować z uczestnictwa w Programie, poprzez stosowną dyspozycję w ustawieniach Konta. W przypadku rezygnacji, Uczestnik traci Punkty nabyte w trakcie uczestnictwa w Programie, bez prawa do rekompensaty.
§ 3. Gromadzenie punktów
1. Uczestnik ma możliwość bieżącego podglądu stanu Punktów za pośrednictwem swojego konta w Sklepie.
2. Warunkiem uzyskania Punktów jest dokonanie Transakcji za pośrednictwem Konta i jej całkowite opłacenie (tj. ceny towaru oraz kosztów przesyłki, jeśli występują) i odebranie zamówionych towarów.
3. Punkty naliczane są według następującego przelicznika: 1 Punkt za każde pełne wydane zł w ramach jednej Transakcji.
4. Do wartości Transakcji będącej podstawą naliczenia Punktów nie wlicza się kosztów przesyłki.
5. W przypadku odstąpienia od Transakcji (w szczególności odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz odstąpienia na podstawie rękojmi za wady fizyczne), naliczone w związku z nią Punkty ulegają umorzeniu. W przypadku odstąpienia od części Transakcji, umorzeniu podlegają Punkty stosownie do wartości tej części Transakcji, od której dokonano odstąpienia.
§ 4. Wymiana punktów
1. Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę oraz przeniesieniu na osoby trzecie.
2. Punkty podlegają wymianie na Vouchery, zgodnie z następującymi zasadami:
I.
3. Wymiany Punktów na Vouchery Uczestnik dokonuje poprzez panel w sklepie internetowym.
4. Punkty zachowują ważność przez 2 lata od chwili ich naliczenia. Po tym okresie Punkty tracą ważność i nie mogę być wymieniane zgodnie z ust. 2 i 3.
§ 5. Reklamacje
1. Uczestnicy mogą składać reklamacje odnośnie działania Programu za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w § 1 ust. 3
2. Zgłaszający reklamację powinien w szczególności podać identyfikujące go dane oraz informacje umożliwiające zidentyfikowanie nieprawidłowości.
3. Organizator zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania, a gdyby w przypadkach szczególnie uzasadnionych okazało się to niemożliwe – do poinformowania w tym terminie o przyczynach tego stanu rzeczy i o ostatecznym terminie rozpatrzenia reklamacji.
§ 6. Rozstrzyganie sporów
1. Wszelkie spory pomiędzy Organizatorem a Uczestnikami wynikłe na tle Regulaminu, będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.
2. W wypadku zaistnienia sporu pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem, ma on prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, a w szczególności:
I. z mediacji prowadzonej przez Inspekcję Handlową
II. ze Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej.
3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 7. Czas trwania i zmiana warunków Programu
1. Program obowiązuje od dnia 01.01.2021 i trwa przez czas nieokreślony.
2. Organizator może w dowolnym momencie zakończyć Program, powiadamiając o tym Uczestników za pośrednictwem poczty elektronicznej z co najmniej trzymiesięcznym wyprzedzeniem.
3. W przypadku odwołania Programu, Uczestnicy mają prawo do dokonania wymiany Punktów w myśl § 4, w terminie 14 dni od dnia, z wyłączeniem Punktów, które utracą ważność wcześniej zgodnie z § 4 ust. 4.
4. Organizator może zmienić treść Regulaminu w przypadku zaistnienia następujących ważnych przyczyn uzasadniających taką zmianę:
I. zaistnienia siły wyższej,
II. zmiany przepisów prawa lub wydania orzeczeń sądowych bądź decyzji administracyjnej,
III. zaistnienia istotnych zmian w działalności Organizatora o charakterze biznesowym, w tym zmian w ofercie Organizatora oraz w umowach z podmiotami trzecimi,
IV. dostrzeżenia w praktyce funkcjonowania Programu postanowień budzących wątpliwości interpretacyjne,
V. dostrzeżenia przez Organizatora w praktyce funkcjonowania Programu postanowień stanowiących przedmiot nadużyć Uczestników, polegających na wykorzystaniu uprawnień przewidzianych w Regulaminie w sposób niezgodny z zasadami współżycia społecznego i niezgodny z celem Programu.
5. Zmiana wchodzi w życie w terminie 15 dni od dnia poinformowania Uczestników o nowej treści Regulaminu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
6. Zmiana Regulaminu nie wpływa na uprawnienia Uczestników nabyte na jego podstawie przed wejściem w życie zmiany i nie może pogarszać warunków ich realizacji.
§ 8. Postanowienia końcowe
1. Program nie łączy się z innymi promocjami organizowanymi przez Organizatora, chyba że w warunkach tychże promocji Organizator wyraźnie postanowił inaczej.
2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują postanowienia Regulaminu Sklepu.